Alla inlägg under september 2010

Av Josefin Rodell - 8 september 2010 08:40

Kvällen igår avslutades i soffan med Älsklingen , ihop med en chipspåse / dricka / några klubbor & 5 stycken Beck filmer .

Nu ska vi fortsätta att kolla på filmerna ! Fast utan chips och grejer - ist blir det frukostmackor med sallad , rödbetssallad och köttbullar ! 

Theosen ska få en macka att söla med han också !

Nu ska här mysas !

Av Josefin Rodell - 7 september 2010 12:38

Jeans - Name It

Kepa - Esprit

Strumpisarna - ?

Harley Davidson T-shirt - Från morbror William

Sen så har han även en matchande napp och snutten i högsta hugg ! (som vanligt)

    

Av Josefin Rodell - 7 september 2010 09:18

Att två knäckemackor skulle ta så lång tid att få ner i magen , det trodde jag då inte .

Katterna ville mysa med mig - Theo ville mysa med katterna - Jag försökte "rädda" katterna från Theo , samtidigt som jag skulle äta dessa stackars knäckebröden med banan på . Haha , tur äre att jag gillar att ha mycket att göra :)


  

Av Josefin Rodell - 7 september 2010 08:16

Här ser ni mini choppern som vi försökte fixa iordning , det krånglar & belar .

Vi måste beställa en ny del till motorn , fast den är rätt så dyr så vi kanske ska köpa en helt ny motor ist ...

Ja , som sagt så vet vi inte ännu hur v ska göra .

 

Cool lär den bli tillslut :)  

Av Josefin Rodell - 6 september 2010 22:29

Yääaay !

Jag hoppas , jag vill , jag önskar , jag håller tummarna ! *snälla*

Av Josefin Rodell - 6 september 2010 15:37

Jag är hemma med Theo och katterna - gör middag och väntar på att Älsklingen och lillbrorsan (William) ska komma hit !

Dom åker fulbil , lyssnar musik och hämtar en mini chopper !

Snacka om att William lever loppan !



Av Josefin Rodell - 6 september 2010 13:14

Här ser ni dom . Våra sötnosar !

Här har dom varit hemma i ca ; 1 timma :)


Av Josefin Rodell - 6 september 2010 12:13

Igår satte jag och Älsklingen oss och kollade runt på blocket - efter katter !

Hittade två stycken små sötnosar som vi åkte och köpte !

Är dom inte supersöta ? :)


Dom är syskon . En tjej och en kille (han har mest vitt) .

Grabben är min - han heter Lucifer !

Tjejen är Älsklingens - hon heter ehm .. ja , alltså fråga mig inte varifrån han fick det men hon heter iaf ... ehm , Svinpäls ! haha ... Godingar <3

 - Min Lucifer !

   - Markus Svinpäls ! Fast jag kallar henne Bella ! :)


Btw , vi var ju i guldaffären här om dagen . Nope - inga förlovningsringar som de flesta säkert trodde , jag fick ett par örhängen och markus 2 ringar :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards