Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Gör om - Gör rätt !

Av Josefin Rodell - 22 oktober 2010 11:53

Jag lever som i en dröm ..

Jag förstår inte att vissa saker måste göras . Jag förstår inte att allt inte löser sig . Jag förstår inte att man kan behöva prata om saker och ting .

Det är inte mycket jag förstår ... Eller bryr mig om , när det gäller saker .

Jag har ingen uppfattning om pengars värde eftersom jag aldrig arbetat .

Jag är inte smart eftersom jag inte klarat av skolan .

Helt enkelt så är jag en bortskämd snorunge utan körkort .

Tro vad fan ni vill om mig ..


Men jag försöker ! Jag försöker klara allt det där . Jag har börjat ...

Om man ser hur det är nu är det bättre än för ett tag sedan . Jag tänker inte gå in på detaljer för allt angår inte er !

Men jag har mål som jag vill klara . Jag har en dröm som jag vill uppfylla .

Och det ska gå - för jag har bestämt mig .

Tro det eller ej .


 
 
Ingen bild

Din Mejjan

22 oktober 2010 18:34

Älskling, finns här för dig och du har uppnått mycket mer än vad andra gör på en livstid ! Du är stark ! Löv u

 
Ingen bild

mig

22 oktober 2010 20:21

Kämpa på bara, vi tror på dig! kom igen, har du klarat av att uppfostra en sån söt unge klarar du ju vad som helst ;)

 
Ingen bild

Natalie Eriksson

22 oktober 2010 22:36

Du klarar dt JOsefin :D jag tror på dig... Alltid :)

 
Ingen bild

mamma

24 oktober 2010 00:31

älskling..hur e de? saknar er när jag är i Berlin, blir lite orolig...

 
Caroline

Caroline

25 oktober 2010 20:11

Bra inställning, allt går bara man vill!

http://carolinedreikant.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Rodell - 14 november 2010 08:39

  Jag har en ny blogg ! Tänkte inte tala om det för er först , men va fan ... Gå in och kika om ni har lust ! www.ourlife.myshowroom.se   Denna kommer jag alltså INTE att vara inne på mer .   ...

Av Josefin Rodell - 9 november 2010 08:46

Det är inte det att jag bara skiter i er , jag vill blogga men både datorn och internettet krånglar för mig och tiden räcker inte till . Nu blire en paus . Hejsvejs ! ...

Av Josefin Rodell - 26 oktober 2010 08:14

         Godmorgon ! :) Har ni sett mitt hår , hur stort det är ? Där kan man snacka om morgonrufs , men lika glad för det är jag ! tralala lala ! haha .. Snart ska vi äta frukost , sedan göra iordning oss för att åka in till Kungsbacka och...

Av Josefin Rodell - 25 oktober 2010 12:05

Theo och jag har nyss kommit hem ifrån Öppna förskolan , nu blir det till att städa , mysa med Älsklingen , göra mat till honom och sedan lämna Theo hos mamma eftersom jag ska på "hemlig grej" :)   Tjingeling ! :) ...

Av Josefin Rodell - 25 oktober 2010 08:20


Hur kommer det sig att jag alltid lyckas känna/veta vilka de är som gör de SMARTA saker som händer ? Det vart roligare när jag visste vem det var måste jag erkänna .. Mohahaha ! ; )     Själv tjatade jag som en tok på Markus att han skulle köra...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards