Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Detta visste ni inte !

Av Josefin Rodell - 5 augusti 2010 14:51

Theo´s pappa och jag är inte tillsammans . Han bor i sin lägenhet och jag bor i min - tillsammans med min nya kille .


Min nya , Markus har jag dock kännt sedan jag var ca; 12 år och det det är honom jag alltid velat ha genom alla dessa år !

Äntligen är han min ! <3

 

De flesta helgerna är Theo med sin pappa och jag kan då göra vad jag vill .

Allt ifrån att festa till myskvällar !

Theo är hos mig hela veckodagarna och vi försöker att hitta på så mycket kul som möjligt ! Tyvär räcker inte alltid pengarna till så som jag vill . Man vill ju lixom kunna åka på lyxsemestrar och såna saker när man känner för det :) hihi ..

Och sen så är jag ju lite shoppingberoende ! ;P


Föresten .. Markus & Jag beställde varsinn mobiltelefon idag . Jag visar er sedan eller när dom kommit vad det blev för någon !


  

Me andL my Lovely Boyfriend '

Puss & Kram    




 
 
Jennifer

Jennifer

5 augusti 2010 15:27

jag personligen skulle vilja läsa om både theos utveckling , men även dina fritid med vänner , din nya kille med vänner. De skulle vara kul. Och bilder. Massor med bilder !

skulle vara evigt tacksam om du skrev vad du tycker jag ska blogga om , har tyvärr fått bblogtorka. Tack på förhand
Kram

http://jenniferjarlestal.bloggplatsen.se

 
Anja

Anja

5 augusti 2010 19:03

Kan någon ta din son ifrån dig? Snälla? Du säger att pengarna inte räcker till för ditt "shoppingberoende" tar slut på dom, är du helt vrickad i huvudet eller? Hur fan kan ditt "shoppingberoende" gå före din son? Sånna som du bör inte få ha barn, fyfan!

http://anjahakanson.blogspot.com

 
Vickan

Vickan

5 augusti 2010 19:30

Hej Josefin! Vilken fin blogg du har! Jag var själv ganska ung när jag fick mitt första barn, jag var 21 och tre år senare fick jag även en dotter. Idag, med allerfarenhet i backspegeln, kan jag minnas tillbaka och på en del plan kanske erkänna att jag var för ung för allt ansvar men jag fixade det dock och jag ångrar mig absolut inte idag.Jag har en tight relation med mina barn idag och de är mer som mina vänner än mina barn nästan : )Det är ett stort plus med att bli mamma tidigt i livet + att du får ett egetliv sen när du fortfarande är "ung" och barnen "vuxna". Så skulle jag leva om livet så skulle jag förmodligen göra samma sak och samma dumheter igen också "s". Lycka till. Förresten så jobbar jag som bvc sköterska idag så om du har några funderingar nån gång så vet du vart jag finns : )/kram Vickan

http://annehlie.bloggplatsen.se

 
Melinda

Melinda

5 augusti 2010 23:22

Tss. Den dära Anja.. Du vet Joss att det inte är något att lyssna på.

Så lätt att prata om sånt man inte vet nånting om, visst ?
Helst när det handlar om detta bloggandet, HAHA. Folk som inte ens känner en..
men kul ändå att hon anser att alla borde ha råd med dessa lyxsemestrar !!

äsch, orka ens att jag skrev denna onödiga kommentaren.

saknar dej baby. :)

http://melindasalomonsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Rodell - 14 november 2010 08:39

  Jag har en ny blogg ! Tänkte inte tala om det för er först , men va fan ... Gå in och kika om ni har lust ! www.ourlife.myshowroom.se   Denna kommer jag alltså INTE att vara inne på mer .   ...

Av Josefin Rodell - 9 november 2010 08:46

Det är inte det att jag bara skiter i er , jag vill blogga men både datorn och internettet krånglar för mig och tiden räcker inte till . Nu blire en paus . Hejsvejs ! ...

Av Josefin Rodell - 26 oktober 2010 08:14

         Godmorgon ! :) Har ni sett mitt hår , hur stort det är ? Där kan man snacka om morgonrufs , men lika glad för det är jag ! tralala lala ! haha .. Snart ska vi äta frukost , sedan göra iordning oss för att åka in till Kungsbacka och...

Av Josefin Rodell - 25 oktober 2010 12:05

Theo och jag har nyss kommit hem ifrån Öppna förskolan , nu blir det till att städa , mysa med Älsklingen , göra mat till honom och sedan lämna Theo hos mamma eftersom jag ska på "hemlig grej" :)   Tjingeling ! :) ...

Av Josefin Rodell - 25 oktober 2010 08:20


Hur kommer det sig att jag alltid lyckas känna/veta vilka de är som gör de SMARTA saker som händer ? Det vart roligare när jag visste vem det var måste jag erkänna .. Mohahaha ! ; )     Själv tjatade jag som en tok på Markus att han skulle köra...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards