Alla inlägg under augusti 2010

Av Josefin Rodell - 9 augusti 2010 16:42


Markus , Jag & Theo har varit iväg och shoppat lite smått idag . Sånna dagar är kul tycker jag ! Tyvärr så hatar både Markus & Theo det .

Surfisarna grinar och töntar sig . Dom vill inte alls sprina omkring mer på K-center / chilli eller Ikea . Men jag vill ! Jag har ju så mycket jag vill titta på !

Iaf så skyndar jag mig att ta några grejer . Ut ur affären med dom och tror att vi ska hem ..

Jag hade visst fel . Vi hamnade på Biltema och tror ni dom var nöjda eller ? Där skrattades det , stojjades och dom levde loppan !

Typiskt att Theo inte kan gilla klädaffärerna ist .......... ;)


     

 


Här ser ni 3 st grejer av det jag köpte . Först den underbart rosa diskborsten , sedan kylskåpsmagneter & till sist ännu en tavla .

Mer bilder kommer nog upp senare :)

Puss & Kram    

Av Josefin Rodell - 9 augusti 2010 16:15

      


Dessa sakerna skulle jag vilja köpa till min Älskling .

Stolsöverdrag , mattor till golvet och 2 fina kuddar att ha i baksätet på bilen . Fast det får vänta ett tag . Men inte för länge hoppas jag !  


Eller vad tror du om denna Hello Kitty bakspegeln ?

Kanske något han skulle uppskatta ? haha !

        

Gillar du Hello Ktty stuff - Gå in på denna sidan !?   

Puss & Kram  

Av Josefin Rodell - 9 augusti 2010 10:01

            

Puss & Kram  

Av Josefin Rodell - 9 augusti 2010 09:45

Såhär ser mitt köksbord ut .

Vart är dom cerisa bordstabletterna köpta ? Vet du kanske vad affären kan heta ?

Jag har nämligen glömt .

Skulle du nu gärna vilja veta så kollar jag såklart upp det !


Iaf så ligger den i Kungsbacka - vid Freeport .


       

  

Puss & Kram  




Av Josefin Rodell - 9 augusti 2010 09:36

     

Min hylla i badrummet med favorit - parfymerna & smyckerna .


  

Spegeln och den lilla byrån i hallen som min mamma och jag målat vitt :)


Puss & Kram  

Av Josefin Rodell - 8 augusti 2010 21:39

           


Här ser ni hur det ser ut hemma hos oss . I vardagsrummet ! En del av det iaf :) Mer kommer ngn annan gång !   

Puss & Kram  

Av Josefin Rodell - 8 augusti 2010 20:22

Markus - ' Du Älskling , Jag såg att du hade bilder på dig på din kamera när du har dina slitna/håliga jeans på dig och tar kort på rumpan ...

Josefin - ' Ja , det stämmer . Vadå då ? Vad  var det med det ?

Markus - ' Du får ha bilderna och så men alltså .. Du ska väl inte lägga upp det på bloggen ?

Josefin - ' Haha ! Sötnos ! Nej , om du inte vill det så behöver jag inte det .

Markus - ' Tack . Jag vill ju inte att alla andra ska kolla på in rumpa <3


Puss & Kram



Av Josefin Rodell - 8 augusti 2010 12:30


Idag kommer Theo till mig . Min Älskade lill-fis .

Ska bli härligt att ha honom hos mig igen .

Lära honom nya saker ! Han lär sig verkligen fort .. Det är skitskoj :)

Just för tillfället övar vi på "High five" och att .

Han kan gå , men han är för feg . Ibland går han runt men han sätter sig oftast ner snabbt som attsingen och kryper vidare .

Btw , visste ni att han kan låta som en indian ? Handen för munnen sådär lixom ..

Jag kan filma det någon dag och visa er , om ni vill ?

Puss & Kram 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards