Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Mysmorgon !

Av Josefin Rodell - 8 september 2010 08:40

Kvällen igår avslutades i soffan med Älsklingen , ihop med en chipspåse / dricka / några klubbor & 5 stycken Beck filmer .

Nu ska vi fortsätta att kolla på filmerna ! Fast utan chips och grejer - ist blir det frukostmackor med sallad , rödbetssallad och köttbullar ! 

Theosen ska få en macka att söla med han också !

Nu ska här mysas !

 
 
Ingen bild

ja du vet nog vem

8 september 2010 15:00

om du nu inte tycker våran blogg år bra så kan du ju bara holla det för dig sjelv inteäet fär att skirva det! men jag gillar inte din blogg heller så det är lungt!

 
Ingen bild

Sara

21 september 2010 00:25

Näe Josefin! Imorgon, onsdag, har det gått TVÅ VECKOR sen du bloggade. Du gör oss leeeeedsna :O

 
Ingen bild

mig

9 oktober 2010 23:34

varför har du slutat skriva? saknar det ju :( hoppas inte det har nåt att göra med inlägget över...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Rodell - 14 november 2010 08:39

  Jag har en ny blogg ! Tänkte inte tala om det för er först , men va fan ... Gå in och kika om ni har lust ! www.ourlife.myshowroom.se   Denna kommer jag alltså INTE att vara inne på mer .   ...

Av Josefin Rodell - 9 november 2010 08:46

Det är inte det att jag bara skiter i er , jag vill blogga men både datorn och internettet krånglar för mig och tiden räcker inte till . Nu blire en paus . Hejsvejs ! ...

Av Josefin Rodell - 26 oktober 2010 08:14

         Godmorgon ! :) Har ni sett mitt hår , hur stort det är ? Där kan man snacka om morgonrufs , men lika glad för det är jag ! tralala lala ! haha .. Snart ska vi äta frukost , sedan göra iordning oss för att åka in till Kungsbacka och...

Av Josefin Rodell - 25 oktober 2010 12:05

Theo och jag har nyss kommit hem ifrån Öppna förskolan , nu blir det till att städa , mysa med Älsklingen , göra mat till honom och sedan lämna Theo hos mamma eftersom jag ska på "hemlig grej" :)   Tjingeling ! :) ...

Av Josefin Rodell - 25 oktober 2010 08:20


Hur kommer det sig att jag alltid lyckas känna/veta vilka de är som gör de SMARTA saker som händer ? Det vart roligare när jag visste vem det var måste jag erkänna .. Mohahaha ! ; )     Själv tjatade jag som en tok på Markus att han skulle köra...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards