Alla inlägg under september 2010

Av Josefin Rodell - 4 september 2010 11:55

Nu ska älsklingen och jag till Kungsmässan - till guldaffären :)

Av Josefin Rodell - 4 september 2010 10:14

Vaknade vid 08.00 idag . Kunde inte sova längre ...

Känns alltid så konstigt när Theo inte väcker mig på morgonen . Är så tomt här !

Nu sitter jag här vid datorn och har tråkigt , saknar min Skrutt så oerhört mycket , jag vill krypa runt på golvet och köra bilar med honom !

Av Josefin Rodell - 3 september 2010 16:48

Nu har Älsklingen kommit hem från Tyskland ! Tjohoo ! ;)

Av Josefin Rodell - 3 september 2010 15:00

Minns ni när man hade bästishalsband när man var liten ?

- Jag älskade dom iaf ! Btw .. Det gör jag fortfarande ;)

Mejjan & Jag har skaffat oss ett . Kolla in bilden ><


  

Är man bästisar så är man <3

Av Josefin Rodell - 3 september 2010 08:55

Inatt sov Mejjan här tillsammans med mig och Theofisen !

Mys pys med chips och gott på kvällen - nu dricker vi kaffe och busar med Theo !


Fredag idag då ja , Theo ska till sin pappa ...

Älsklingen och jag ska ha myskväll ! Äta tacos och bara ta det lungt !

Jag lääängtar <3


Näe , här har jag inte tid att sitta , måste göra iordning mig för att åka in till Kungsbacka ! Kolla affärer och sånt kul ! Ska försöka hitta en present till min boyfriend :)


Hoppas ni får en kul / mysig / bra fredag , Tjingeling !



Av Josefin Rodell - 2 september 2010 09:06

Godis , Glass , Mer & Mejjan . Yes , gottade oss det gjorde vi allt !

       


Och vet ni vad vi gjorde mer ? - Vi åt sushi ! För första gången !

Shit ... Ibland var vi nära på att spy . Ibland var det "gott" .

Jag vet inte vad jag ska säga om det förutom att det var skumt . 

Haha ..


      


   

(klicka på en bild för att se den i större format)

     

Av Josefin Rodell - 2 september 2010 08:14

Se här vad jag köpte till min Älskling här om dagen ..

- Bara för att han gör mig så lycklig <3


  

All You need is lovecandies !   Honey mugg !

Och en fin bukett med 3 rosor och lite annat !  

Av Josefin Rodell - 2 september 2010 08:00

Theosen har nu 4 tänder uppe och 4 nere .

Den ena där nere kom upp för ca ; 1 vecka sedan .

Jag har faktiskt inte märkt något speciellt på honom när

dom tänderna kommit upp .

Kindtänderna lär ju bli värre . Det borde göra jätte ont på honom .

Stackars min lillgrabb !

När är det dom ploppar fram ungefär ? Någon som vet ?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards