Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Josefin Rodell - 12 oktober 2010 19:26

Min farmor , farfar , jag & Theo sitter i soffan - äter chips och kollar tv ..


Farfar Ronny - Jag kan inte förstå att Theo tycker dom där chipsen är goda !?

Farmor Britt - Jag gillade dom då inte när jag var liten !

Josefin - Jag minns inte om jag gillade dom ...

Farfar Ronny - Dom fanns väl inte ens när du var liten Britt ?

Farmor Britt - HAHA ! Nej , det gjorde dom ju inte !

Av Josefin Rodell - 12 oktober 2010 09:37

Theo och jag har varit vakna sedan åtta tiden . Frukost har han fått i sig och kläder har han på sig ... Lägger upp bild på babyoutfiten sedan :)


Men iaf , det jag ville säga ... Han är helt galen ! Han har så mycket energi !

Och då menar jag verkligen mycket !

Far runt här i lägenheten från rum till rum , river ner allt han kommer åt , välter stolar, häller ut vattnet på golvet från nappflaskan & jagar katterna !

Ja , herreguud ! Och jag som försöker att städa ?!

Det värsta av allt är att han tittar på mig när han gjort något - flinar & skakar på huvudet !

Hahaha , han bara jävlas med mig den lille skiten !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards