Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Josefin Rodell - 19 oktober 2010 08:36

Theo har fått en sån stark vilja , är det något han inte vill göra - ja då blir här liv i luckan ! hahaha ...

En annan sak ang.Theo är han han mycket väl vet vad han får göra och inte göra här hemma i lägenheten .. De saker jag sagt nej till står han framför , skakar på huvudet , tittar sedan på mig , säger "eeeej" , skrattar och river ner det / tar det .

  

Av Josefin Rodell - 19 oktober 2010 08:29

Min dag var helt fullproppad med grejer att göra igår !
Se här ;

Först öppna förskolan , gå hem i regnrusket - Städa - börja möblera om - 

hämta lillebror på skolan - hem igen och fortsätta med att möblera om(jag är inte nöjd så måste komma på något nytt) -

göra middag - åka iväg på hemlig grej(mamma passade Theo) -

komma hem - få Theo igen - rensa i alla lådor/plocka och fixa - lägga sig vid 00.30  .

Där av att jag inte bloggade något som jag försökte hinna med flera gånger ..

Idag är det lugnare , det är dåligt väder och jag vet inte vad som ska hittas på ännu :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards