Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Josefin Rodell - 22 oktober 2010 11:53

Jag lever som i en dröm ..

Jag förstår inte att vissa saker måste göras . Jag förstår inte att allt inte löser sig . Jag förstår inte att man kan behöva prata om saker och ting .

Det är inte mycket jag förstår ... Eller bryr mig om , när det gäller saker .

Jag har ingen uppfattning om pengars värde eftersom jag aldrig arbetat .

Jag är inte smart eftersom jag inte klarat av skolan .

Helt enkelt så är jag en bortskämd snorunge utan körkort .

Tro vad fan ni vill om mig ..


Men jag försöker ! Jag försöker klara allt det där . Jag har börjat ...

Om man ser hur det är nu är det bättre än för ett tag sedan . Jag tänker inte gå in på detaljer för allt angår inte er !

Men jag har mål som jag vill klara . Jag har en dröm som jag vill uppfylla .

Och det ska gå - för jag har bestämt mig .

Tro det eller ej .


Av Josefin Rodell - 22 oktober 2010 11:48

Jag och Theo gick ut på promenad tillsammans - Jag kom hem ENSAM .

Fan att det är fredag ! Jävla skitfredag ....


  

Av Josefin Rodell - 22 oktober 2010 09:27

Det gjorde iaf ja , Vanita Bergman från barskolan var ju med :)

Hon är totalt störtskkön den bruden ! Eller vad tycker ni ? ;)

Jag tror nog alla det kommer att gå bra för henne med hennes drömmar (sälja båtar , flytta till LosAngeles(?), bli skådespelare och allt sånt där)

Jag menar , hon har kommit en bra bit på vägen .

Två program på tv under kort tid är inte illa pinkat !


Nu har jag inte tid att sitta här mer , Theo och jag ska kolla på Arthur !


  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards