Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Josefin Rodell - 15 oktober 2010 19:39


I inlägget angående min mamma skrev ju jag att jag hoppas hon har en bra ursäkt (har jag för mig) ... iaf , på tal om ursäkter så kom jag och tänka på när jag gick på högstadiet !


Jag hade alltid ursäkter för mina förseningar . Världelösa var dom också !
Jag kunde tillexempel komma med sån skit som ; Förlåt för att jag kommer sent ;


* MEN jag blev jagad av en struts (om det var cirkus i stan då förståss)

* MEN jag blev stoppad av polisen (med moppen)

* Jag snubblade i trappa, fick ont i benet och gick till syster

* Jag gillade inte maten i skolan så var tvungen att åka hem för att äta , annars hade jag typ svimmat och inte lärt mig någonting ändå . Eller huur ?

* MEN jag var så trött och var bara tvungen att sova ...

* Jag har varit på ungdomsmottagningen / tandläkarn (det är nog dom vanligaste som folk använder , eller vad säger ni?)


Ibland var dom tilloch med så kassa att jag helt enkelt sa -'

Josefin ; förlåt för att jag är sen... 

Lärarn ; Jaha , och varför är du det denna gången då?!

Josefin ; Jag bara är det ...

Lärarn ; Du måste ha en anledning ? Vad har du gjort ?

Josefin ; Jaja , och så satte jag mig .


Hade ni också era ursäkter eller ni kanske inte kom sent :) ?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg ? :)
 Så ofta jag har tid .
 Tråkig blogg !
 Aldrig , råkade bara komma in här nu .
 Aldrig , men ska börja följa den nu !
 Följer den , Love It !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards